Генератор 2101 (60 А) AT підвищеної потужності
2 530 ₴
- В наявності
- Код: 86013
- +380 (93) 656-28-87Олександр
генератор 2101 (60 А) AT підвищеної потужності
Автомобільний генератор — одна з найважливіших частин автомобіля. Перетворюючи механічну роботу двигуна на електрику, він забезпечує енергією майже всі електричні прилади, які є в автомобілі.
Генератор автомобіля складається з таких складників: Корпуси. Шківа. Статора. Випрямляча. Контактних кілець. Кронштейна. Виводів для зовнішніх споживачів. Ротора. Регулятора напруги. Плати з випрямлячами та діодами. Захисну кришки модуля діодів. Взла щіток.
Пристрій автомобільного генератора містить сім основних частин: Статор — пакет трубчастої форми, виготовлений із декількох сталевих листів, у пазах якого розташована спеціальна трифазна обмотка. Ротор — вал із двома втулками й обмоткою збудження, з'єднаною з контактними кільцями, зазвичай мідними. Щітковий вузол — знімний пластмасовий корпус, всередині якого підпружинені щітки, що контактують із кільцями ротора. Дві кришки — передня (з боку шківа) і задня (з боку іконтактних кілець); у них розміщені підшипники ротора та кріплення статора, крім цього кришки призначені для встановлення генератора на движок. Підшипники — зазвичай радіально-кулькового типу з ущільненням і певною кількістю закладного мастила всередині. Вентилятор — слугує для охолодження двигуна, що працює, найчастіше розташований на шківі. Зараз з'являється дедалі більше моделей, обладнаних відразу двома вентиляторами, встановленими на кришках, що сприяє ефективнішому охолодженню. Випрямляч (або діодний міст) — завдяки діодам, перетворює електричний струм на постійний. Кожен із перерахованих елементів генератора схильний до різних зламань, усунення яких може тривати багато часу. Щоб запобігти таким неприємностям, найкраще дотримуватися таких правил безпеки: встановлюючи акумулятор, не переплутати полярність, інакше випрямляч генератора може вийти з ладу. Можливе навіть займання. стежте за станом електропроводки, перевіряйте контакти дротів, підведених до генератора. якщо ви робите електрозварювання кузова, від'єднайте від акумулятора клемами. контролюйте ступінь натягу ременя генератора, він не має бути натягнутий занадто туго або провисати. якщо контрольна лампа генератора сигналить про несправність, не тягніть з діагностикою. в жодному разі не залишайте автомобіль із увімкненим генератором, якщо його випрямляч не функціонує як треба. ніколи не замикайте виведення генератора між собою або на «масу». якщо потрібно перевірити справність генератора, не вимикайте акумулятор під час запущеного двигуна, це може призвести до цілої низки зламання, починаючи від виходу з ладу системи запалювання і завершуючи зламанням бортового комп'ютера. не допускайте потрапляння на генератор агресивних рідин на кшталт тосолу або електроліту.
Типи зламання автогенератора:
Сучасні автомобілі настільки відрізняються одна від одної, що просто так передбачити, який із елементів генератора вийде з ладу першим, не вийде. Однак є цілий перелік неполадок, з якими найчастіше стикаються працівники сервісу з ремонту генераторів. Саме вони вимагають ремонту або заміни насамперед: діодний міст, який вийшов із ладу; пошкоджений дріт заряджання; замкнуті витки обмотування статора; зношеність щіток генератора або токознімних кілець; руйнування підшипників; поломки регулятора напруги; ушкодження шківа внаслідок зношування. Якщо деталі вимагають заміни, як, наприклад, щітки генератора, треба придбати в ідеалі оригінальну їхню версію або високоякісний аналог як альтернативу. Також важливо враховувати, що в окремих ситуаціях як причини несправності генератора може бути зовсім інша деталь, яка не має до нього жодного відношення. Цей перелік можна назвати мінімальним, насправді звертати увагу доводиться й на інші, менш помітні моменти. Хай там що, ігнорувати нетипову роботу генератора в жодному разі не можна. Досить виявити той чи інший нехарактерний прояв для того, щоб негайно вирушити в сервіс із ремонту генераторів. Інакше наслідки можуть бути незворотними, і ремонт обійдеться набагато дорожче.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2101 |
Модель | 2101 |
Серія | 2101 1970-1988 |
Виробник | AT |
Країна виробник | Чехія |
Стан | Новий |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Номінальний струм | 60 А |
- Ціна: 2 530 ₴